فروش بک لینک تلگرام

http://rozup.ir/view/3169830/Telegram%20ad%20-%20Backlinka-ir%20(1).jpg

تلگرام چیست؟

تلگرام یک سرویس پیام رسان است، که توسط کارآفرین روسی پاولدوروف تاسیس شده است. این برنامه در 20 اکتبر 2013 برای اندروید در آلفابه بازارآمد و تخمین زده می شود که در حال حاضر 200 میلیون کاربر دارد. این پیام رسان با فرصت طلبی و استفاده از برگ برنده خود، یعنی امنیت بسیار بالا، توانست از دیگر پیام رسان های رقیب خود مانند وایبر پیشی بگیرد و به پیام رسانی محبوب در بین عموم مردم تبدیل شود. دامین telegram.org با رتبه زیـر 175 جهانی و با دامین اتـوریتی 90 و با پیج اتوریتی 71 با اسپم اسکور 6% قرار دارد. ثبت بک لینک در کانال ها جهت ارتقا رتبه وب سایت در گوگل بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

خرید بک لینک در تلگرام
ساخت بک لینک فرایند دستیابی به لینک های ارتباط یا از وب سایت های دیگر به وب سایت خود شمااست. لینک راهی است برای کاربران برای حرکت بین صفحات در اینترنت. تکنیک های بسیاری برای ایجاد لینک وجود دارد، و در حالیکه آنها با مشکل روبرو هستند، کارشناسان سئو بر این باورند که ایجاد لینک یک یا ازسخت ترین قسمت های کار آنهاست. بسیاریاز کارشناسان این حوزه بیشتروقت خود را صرف تلاش برای بکلینک ها و انتقال کاربر از سایتی به وب سایتی دیگر میکنند. به همین دلیل، ایجاد لینک های مناسب می تواند برای پیشرفت شما در گوگل و دیده شدن توسط دیگر کاربران بسیار مفید باشد. شما می توانید با کمک گرفتن از کارشناسان و افراد خبره در زمینه سئو ، بک لینکهای مورد نیاز خود را باکیفیت هرچه بهترتهیه کنید .

 

ویژگی های انتشار لینک سایت در تلگرام

ابتدا باید به این موضوع  می پردازیم که یک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد . چند نکته بسیار مهم وجود دارد ، اول آنکه لینک ساخته شده باید حاوی کلمه کلیدی سایت شما بوده و در تمام صفحات سایت از آن استفاده شده باشد . نکته دوم این است که بک لینک استفاده شده در محیطی مناسب انتشار پیدا کرده باشد . به عنوان مثال انتشار لینک فروش آهن آلات در میان کانال های آموزش گل آرایی کار جالبی نیست و نتیجه مطلوبی ندارد .

دانستیم که به صورت حدودی 200 میلیون کاربر تلگرام در سطح دنیا وجود دارند .از این رو تلگرام می تواند بستری مناسب برای دیده شدن توسط افراد دیگر باشد . شما می توانید با استفاده از انتشار بک لینک های خود در این پیام رسان این امکان را داشته باشید که توسط افراد زیادی دیده شوید.

 

آموزش دریافت بک لینک رایگان در تلگرام

برای دریافت بک لینک رایگان از تلگرام اولین کاری که شما انجام خواهید داد کانال خود را ایجاد کنید، سپس محتوا در کانال خود قرار دهید برای عنوان محتوا خود در کانال توضیحاتی قرار داده و لینک مطلب محتوا را در آخر بگذارید. سعی کنید از لینک های هر مطلب در کانال تلگرام استفاده کنید چون بعد از ثبت این لینک ها در کانل شما از گوگل وبمستر از هر محتوا 1 لینک معتبر دریافت میکنید که به شکل زیر شناسایی خواهد شد. و اگر تمایل به تبلیغات در کانال ها هستید سعی کنید این لینک ها دائمی باشد که نتیجه مطلوبی برای سایت شما ایجاد کند.

نمونه محتوا در کانال تلگرام برای مطلب سایت

http://rozup.ir/view/3169829/Telegram%20ad%20-%20Backlinka-ir%20(3).jpg


بک لینک شناسایی شده توسط گوگل وبمستر
http://rozup.ir/view/3169828/Telegram%20ad%20-%20Backlinka-ir%20(2).jpg

سفارش بک لینک در کانال های تلگرام

برای انتشار لینک سایت شما در کانال های تلگرام و دریافت بک لینک از این کانال ها وب سایت بک لینکا مطلب شما را در چند کانال بصورت دائمی درج میکند که هزینه هر محتوا ثبت شده دائمی 75/000 تومان میباشد. علاوه بر انتشار شما از مزایای بازدید مطلب بهرهمند خواهید شد چون کانال ها از ممبر های واقعی هستند.

http://rozup.ir/view/3152199/Telegram%20-Backlinka-IR.jpg

 

 منبع مقاله: بک لینک در تلگرام