فروش رپورتاژ آگهی بهار نیوز baharnews.ir

http://rozup.ir/view/3308728/Baharnews%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت بهار نیوز

رقابت در عرصه‌ی کسب و کار همیشه داغ بوده است و مدیران سایت‌ها در تلاش‌ هستند تا بتوانند با استفاده از روش‌های بهتر گوی سبقت را از رقبا بربایند. امروزه در بحث سئو و افزایش رتبه راه‌حل های متعددی وجود دارد که شاید سرآمدترین آنها مربوط به ثبت رپورتاژ آگهی باشد.

احتمالاً شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید، در تب و تاب انتخاب یک سایت مناسب برای درج رپورتاژ باشید اما به دلایل مختلفی هنوز وب‌سایت مرتبط با موضوع سایت‌تان که اعتبار خوبی هم داشته باشد را پیدا نکرده‌اید. همانطور که عرض کردیم برای انتخاب یک سایت مناسب؛ جهت به ثبت رساندن رپورتاژ باید سایت‌هایی را زیر نظر گرفت که هم‌موضوع با سایت‌تان باشد چرا که برای ارتقاء رتبه و مشاهده نتایج بهتر این امر ضروری است.

 

 

بیوگرافی و عمر سایت بهار نیوز

سایت‌های خبری زیادی به صورت حرفه‌ای در حال ارائه خدمات به کاربران هستند که شاید فقط تعداد انگشت شماری از آنها به موفقیت‌های آنچنانی دست یافته‌اند. سایت بهار نیوز نیز یکی از این سایت‌های محبوب است که در موضوعات مختلفی مانند اقتصاد، ورزشی، بین الملل، فرهنگ و ادب و علم و فناوری مشغول به ارائه خدمات است. این سایت که سابقه‌ی چندین ساله در بخش خبری دارد به یکی از معتبرترین منابعی تبدیل شده است که خبرهای تحلیلی زیادی را در اسرع وقت منتشر می‌کند. هدف از راه‌اندازی این سایت اطلاع‌رسانی بی کم و کاست اخبار ایران و جهان بوده که در این راه از هیچ کوششی نیز فروگذار نبوده است.

 

 

ویژگی های درج آگهی رپورتاژ در بهار نیوز

از جمله ویژگی‌هایی که یک سایت باید برای درج رپورتاژ داشته باشد این است که در جستجوی گوگل در رتبه‌های ابتدائی باشد. در این خصوص سایت‌های خبری به دلیل بازدید فراوانی که دارند دارای چنین ویژگی هستند. از این لحاظ سایت بهار نیوز نیز رتبه بسیار خوب و معقولی دارد. حتی اگه نگاهی به رده‌بندی سایت الکسا بیندازید، خواهید دید که سایت بهار نیوز در بین سایت‌های ایرانی در رتبه‌ی 599 قرار گرفته است و حتی این رتبه در میان سایت‌های دنیا به حداکثر 20 هزار می‌رسد که نشان می‌دهد جایگاهی که سایت بهار نیوز در گوگل دارد قابل توجه است.

 

 

افزایش رتبه سایت با انتشار رپورتاژ در بهار نیوز

به صورت کلی یکی از اهداف خرید رپورتاژ یا بک لینک دائمی افزایش رتبه سایت است. زمانی که یک جایگاه مناسب از سایت خبری مانند بهار نیوز برای درج رپورتاژ خریداری می‌شود، با احتساب آمار بازدیدکنندگان خیره کننده‌ای که این سایت دارد می‌توان در بلند مدت به افزایش رتبه سایت یقین پیدا کرد.

همچنین با توجه به اینکه درج رپورتاژ آگهی در سایت بهار نیوز به صورت دائمی انجام می‌گیرد، پر واضح است که این موضوع می‌تواند به افزایش رتبه سایت کمک شایانی کند. دقت کنید که این ویژگی در کمتر سایتی در نظر گرفته شده است و سایت‌های معتبری مانند بهار نیوز برای کمک به سایت‌ها خصوصاً سایت‌های تازه تأسیس اقدام به نگهداری رپورتاژها به صورت دائمی کرده است.

 

 

فروش رپورتاژ دائمی بهار نیوز از بک لینکا

به طور کلی خرید رپورتاژ دردسرهای خاص خودش را دارد. با این حال و با توجه به توضیحات ارائه شده در این مقاله اگر قصد استفاده از خدمات سایت بهار نیوز که یکی از آنها ثبت رپورتاژ است را دارید، توصیه می‌کنیم که حتماً از طریق وب‌سایت بک لینکا اقدام کنید. این کار چند مزیت مهم دارد:

•    سرعت قرارگیری و درج رپورتاژ

•    تخفیف درج رپورتاژ

 

آنالیز سئو سایت بهار نیوز www.baharnews.ir
 

www.baharnews.ir  
پیج اتوریتی 51
دامین اتوریتی 39
عمر دامنه 8
ضریب اعتماد 6/55
بکلینک الکسا  1,800
رتبه الکسا  زیر 650 ایران
ایندکس گوگل  684,000
اسپم اسکور  15%

 

 

ارتباط سریع سفارش رپورتاژ در بهار نیوز

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

منبع مقاله: فروش رپورتاژ آگهی بهار نیوز