بک لینک PBN پی بی ان چیست؟
فواید بک لینکPBN
آموزش ساخت PBN
انتشار بک لینک و رپورتاژ آگهیPBN

http://rozup.ir/view/3119710/PBN%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

بک لینک PBN چیست؟

 PBNنوعی از بک لینک است که در سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد. بک لینک، به لینک هایی گفته می شود که از یک سایت به سایت مورد نظر ارجاع داده می شوند. در گذشته الگوریتم موتورهای جستجو برای دادن جایگاه مناسب به یک سایت، عمدتا به داشتن بک لینک زیاد متکی بود و به همین دلیل، از روش های مختلفی برای درج بک لینک استفاده می شد که، تبادل لینک بین سایت ها، درج هزاران لینک در سایت های مختلف، کامنت گذاری در سایت های معتبر و غیره از شیوه های انجام آن بود. اما امروزه به دلیل افزایش چشمگیر سایت های اینترنتی و همچنین تغییرات در ساختار موتورهای جستجو، تقریبا استفاده از بک لینک ها در رتبه سایت ها بی تاثیر بوده، و از روش های نوینی به جای اینکار استفاده می شود که پی بی ان مهمترین آنهاست.

PBNیکی از روش های مفیدی است که سایت های معتبر در سراسر دنیا برای جذب مخاطب آن را انجام می دهند و در ایران نیز سایت های مختلفی از جمله دیجی کالا برای حفظ قدرت و جایگاه خود در بازارهای مجازی فروش، اینکار را انجام می دهد.

یکی از جزئیات بسیار مهم در اینجا این است که هر یک از سایت های PBN منفرد به هیچ وجه با یکدیگر در ارتباط نیستند.

 

رپورتاژ آگهیPBN چیست؟
پیوندهای بکلینک PBN (شبکه وبلاگ خصوصی) پیوندهایی هستند که از شبکه وب سایت ها و وبلاگ های متصل ساخته شده اند. این سایت ها معمولاً متعلق به همان شخص است ، که از همه آنها برای ایجاد لینک به سایت تجاری خود استفاده می کند. این آگهی در 4 مرحله توسط وب سایت ما انجام خواهد شد استراتژی جدید و موثر است که خیلی از سایت ها برای افزایش رتبه کلمات سایت تهیه میکند که بازخورد بالایی داره ما در این 4 مرحله بصورت طبیعی و به مرور زمان برای سایت مورد نظر سفارش رپورتاژ آگهیpbn را انجام خواهیم داد.

 

لینک سازیPBN

PBNیا به عبارت دیگر لینک سازیpbn را می توان یکی از روش های شبیه سئوی کلاه سیاه و یا در حالت خوشبینانه تر سئوی کلاه خاکستری دانست. این روش به دلیل راه اندازی وبلاگ های مختلف و اعتبار بخشی به آنها مقداری زمان بر است، و اگر در این بین از روش های حرفه ای استفاده نشود قطعا نتیجه ای در بر نخواهد داشت برای سایت های حرفه ای کسب و کار،PBN روشی است که قطعا به صورت انفرادی نمی توان آن را انجام داد و نیازمند فعالیت گروهی است . برای اینکه این لینک سازی های هرمی به صورت اصولی و همزمان انجام شود نیاز است، از یک تیم تخصصی در این زمینه کمک گرفته شود تا نتیجه مطلوب حاصل شده و خطر هرگونه اشتباه و ریسک کاهش یابد.

 

 

مزایای بک لینک PBN

PBNیکی از روش های بسیار قوی برای دریافت جایگاه مناسب و سئو عالی است. این روش خاص می تواند به سایت شما اعتبار بالایی ببخشد، و همچنین کوچکترین اشتباه در این مورد می تواند سایت شما را به کلی از دیدگاه گوگل و موتورهای حذف کرده و به عبارت بهتر و تخصصی پنالتی کند.

بک لینک به خصوص برای SEO بسیار ارزشمند است. در حقیقت ، بک لینک به وب سایت شما، علامتی برای موتورهای جستجو است که دیگران مطالب شما را تایید کرده‌اند.

 

 

آموزش ساخت PBN

PBNفرآیند تولید پیچیده ای دارد. در مرحله اول شما باید وبلاگ های مختلفی راه درست کرده و برای آنها دامنه های اختصاصی خریداری کنید، زیرا گوگل برای آدرس های وبلاگ اعتبار چندانی قائل نیست. این کار اولین قدم برای ساخت این بک لینک پیچیده است. قدم دوم برای ساخت آن، تولید محتواهای باکیفیت است. این مطالب را به هیچ وجه نباید از سایت های دیگر کپی شده باشند. تنها خلاقیتی که شما می توانید در این باره انجام دهید این است که از مطالب سایت های خارجی برداشت کرده و آنها را پس از ترجمه در سایت خود درج کنید. برای ترجمه می توانید از مترجم گوگل کمک بگیرید ولی به این نکته باید توجه داشت که این مترجم نمی تواند مطالب شما را با کیفیت مناسبی ترجمه کند

 

چگونه در لینک سازی PBN پنالتی نشویم؟

PBNیک فن تخصصی است که امروزه در حوزه افزایش و بهبود سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه گوگل برای جلوگیری از روش های سئو کلاه سیاه ابزار مختلفی را طراحی و اجرا کرده، و هرگونه کار خلاف قوانین گوگل می توانند منجر به پنالتی شدن سایت شود. اگر بک لینک پی بی انبه صورت اصولی اجرا نشود می تواند باعث آسیب رساندن به سایت شود.به همین دلیل باید برای ساخت PBNنهایت ظرافت و دقت را به کار گرفت. برای مثال نباید دامنه های ثبت شده برای وبلاگ ها به نام یک نفر باشد، زیرا در این صورت گوگل تشخیص می دهد که این روش از زمره تقلب های رایج است، و حتما سایت اصلی مورد نظر را پنالتی می کند


 

برای تهیه ی (PBN) پی بی ان از وبلاگ استفاده کنیم یا سایت؟

باید مخلوطی از وبلاگ و سایت برای تهیه ی PBN استفاده کنیم که جواب خوب بگیریم و فقط سایت یا وبلاگ جواب نخواهد داد. وبلاگ در کنار PBN سایت قدرت جواب دهی و کیفیت بهتری خواهد داشت.


http://rozup.ir/view/3119711/PBN%20-%20Backlinka-IR%20(3).jpg
 

خرید بک لینک PBN

PBNو یا به عبارت بهتر خرید بک لینک PBN کلیدواژه ای است که اگر آن را در موتورهای جستجو وارد کنید با پیشنهادهای مختلفی از سوی گوگل مواجه می شوید و ممکن است تعداد قابل توجهی از این پیشنهادها نیز به روش ساخت PBNتولید شده باشند. اما در حالت کلی می توان گفت که همه این پیشنهادها دارای اعتبار نیستند و برای انجام این پروژه مهم باید از شرکت های تخصصی و حرفه ای کمک گرفت. برای مثال اگر از یک گروه و یا شرکت کم تجربه برای انجام این پروژه مهم استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار زیاد است، و در آن صورت هیچگونه خسارتی نمی تواند برای اتفاق پیش آمده مفید باشد.

 


خرید بک لینک PBN در وب سایت بکـ لینکا در 4 مرحله انجام میشود.

http://rozup.ir/view/3119694/Marhale%20%20(4).jpg

مرحله اول: انتشار رپورتاژ سایت شما در 10 وبلاگ و 6 سایت
 

لیست وب سایت ها:
www.konkur.in
www.tem98.ir
www.abzarfarsi.ir
www.blognegin.com
www.ncee2013.ir
www.danestaniha.net
 

لیست وبلاگ ها:

www.rozex.rozblog.com

ahoooo.rozblog.com

mahdiarian.parsiblog.com

 samradmusic.blog.ir
rozmodel.rozblog.com

clickb3da.rozblog.com

imagesalbum.blogsky.com

moodrooz.rozblog.com
rocyar.blog.ir

yavasystem.mihanblog.com



http://rozup.ir/view/3119691/Marhale%20%20(1).jpg

مرحله دوم: انتشار رپورتاژ درج شده در پروفایل و انجمن


http://rozup.ir/view/3119692/Marhale%20%20(2).jpg

مرحله سوم: ایجاد لینک بر روی آدرس رپورتاژ ها و ارسال آن ها در کامنت ( هر رپوتاژ 10 کامنت )


http://rozup.ir/view/3119693/Marhale%20%20(3).jpg
مرحله چهارم: درج لینک متنی برای لینک رپورتاژ ها ( در 10 وب بالا )
 

http://rozup.ir/view/3119706/Marhale%205.jpg
سفارش بک لینک PBN بصورت دائمی و برای انجام این 4 مرحله✔️


برای دیدن نمونه کار بک لینکpbn مراجعه نماید.

 

نتیجه گیری سفارش بک لینک PBN

این استراتژی جدید و موثـر برای لینک سازی و افزایش رتـبه کلمات سایت در گوگل کاربرد بسیار خوبی دارد که شما با خرید بک لینک PBN در 4 مرحله لینک وب سایت خود را در بهترین و با کیفیت ترین مکان ها درج میکنید که بیشتر بازدهی را از سمت گوگل دریافت خواهید کرد چرا که شما در اولین مرحله رپورتاژ آگهی سایت شما درج و سپس در انجمن ها و پروفایل ها لینک رپورتاژ شما قرار میگیرد و در مرحله سوم لینک رپورتاژ های درج شده بصورت کامنت در وب ها ارسال میشود و در آخرین مرحله لینک متنی رپورتاژ در وب ها درج که بازدهی رپورتاژ سایت شما را بیشتر خواهد کرد و نتیجه برای وب سایت شما بهترین و با کیفیت حالت در گوگل رقم خواهد خورد.

 

منبع مقاله:

سفارش بک لینک پی بی ان PBN

 
http://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif