سوالات متداول جهت خرید رپورتاژ آگهی

 

http://rozup.ir/view/3158450/6%20S%20Backlinka-IR%20(2).jpg

برای رشد و افـزایش رتبه در گوگل چیکار باید کرد؟

این کار نیازمند مقداری زمان و ایجاد تولید محتوا و لینک سازی برای سایت میباشد. بعد از طراحی سایت شما باید روی تولید محتوا سایت کار کنید و ایجاد لینک سازی اعم از خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ آگهی برای سایت خود در وب سایت های معتبر و با کیفیت ایجاد و انتشار کنید. چرا که این کار برای رشد همه سایت ها نیاز است تا لینک های خارجی سایت و قدرت دامین افزایش یابد و سرعت ایندکس مطالب و عناوین بالاتر رود تا در کلماتی که نیاز دارید در صفحات اول گوگل باشید.

 
 

بک لینک بخریم یا رپورتاژ آگهی تهیه کنیم؟

در سال های قبل رشد بک لینک بسیار مناسب برای هر سایت یا کسب و کاری بود که شما بعد از خرید بک لینک رشد سایت خود در کمترین زمان در گوگل میدید اما در سال های 98 و 99 با الگوریتم های جدید گوگل تولید محتوا و لینک سازی اهمیت بیشتری پیدا کرد که این دو حتما باید برای سایت ایجاد شوند. اگر یکی از این مورد به خوبی انجام نشوند در گوگل رتبه ی خاصی دریافت نمیکنید و غیرقابل رشد و افزایش کلمات قرار میگیرید. این دو کار تولید محتوا + لینک سازی باید به موقع برای هر سایت انجام شود که بهترین نتیجه از سمت گوگل دریافت خواهید کرد. و اینکه برای سایت های قدمت دار که از همه نظر تولید محتوا و لینک خوب هستند میتوان برای این دسته از سایت ها بک لینک متنی تهیه کرد اما نه برای مدت کوتاه سعی کنید برای دراز مدت بک لینک سفارش بدید.

 
 

برای سایت های تازه تاسیس انتشار بک لینک مناسبه یا رپورتاژ آگهی؟

برای سایت های نوپا که از نظر تولید محتوا ضعیف هستند و چند ماهی هست که طراحی سایت شون انجام شده باید به مرور تولید محتوا انجام بدند و بعد حتما از ثبت رپورتاژ آگهی استفاده کنند چرا که سایت های نوپا از همه نظر ضعیف و اگر تعداد لینک خارجی یکباره به این سایت ها ارسال شود مطمئنا از سمت گوگل جریمه خواهند شد و به مشکل برمیخورند. پیشنهاد ما برای این سایت های نوپا حتما از رپورتاژ آگهی استفاده کنند و به مرور زمان در سایت ها انتشار بدند. متن رپورتاژ آگهی حتما اختصاصی باشه هم از نظر بازخورد مناسبه و هم از نظر جریمه نشدن که به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد.

 
 

برای سایت های قدمت دار بک لینک مناسب است؟

بله ... برای مشاوره میتوانید به ادرس بنر زیر مراجعه فرمایید.

  http://rozup.ir/view/1338303/808-50---%20NEW%20--banner-backlinka-808-50-9.gif
 

کدام سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی از لحاظ کیفیت بهتر هستند؟

بک لینکا برای ثبت رپورتاژ در سایت های برند و پربازدید آنالیز هر وب سایت را انجام داده و شما میتونید طبق همان آنالیز سئو سایت مورد نظر تون رو انتخاب نمایید. در لیست از بهترین و با کیفیت ترین سایت های ایران برای درج رپورتاژ آگهی یا خبری اماده کردیم.

 
 

پیشنهاد انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک

اگر سایتی برای انتشار رپورتاژ آگهی یا بک لینک نمیشناسید تا تجربه ی کار با رپورتاژ آگهی در سایت ها را ندارید. بسپارید به بک لینکا تا براساس بودجه مورد نظرتون سایت های با کیفیت براتون ارسال و بعد از تایید در آن وب سایت ها انتشار آگهی بدیم. برای مشاوره و آنالیز رایگان با شماره های درج شده در ارتباط باشید.

 
 

مدت زمان تاثیر بک لینک و رپورتاژ آگهی چقدر است؟

بک لینک چون در یک کلمه خاص بکار میرود نحوه شناسایی آن توسط گوگل سریعتر انجام میشود و کمتر از 2 ماه نتایج و تاثیر نهایی در گوگل دیده خواهد شد. نکته مهم اینکه بک لینک نخرید یا اگر میخرید باید دراز مدت باشد اگر میخواهید نتیجه خوبی از سمت گوگل دریافت کنید باید مدت بک لینک طولانی باشد. اگر مدت بک لینک کوتاه سفارش بدید مسلما گوگل ظرف مدتی میفهمد که شما لینک و تمایل دور زدن الگوریتم ها را داشتید و اسپم خواهید شد قبل از خرید بک لینک حتمـا از مـا مشـاوره بگیـرید.

خرید رپورتاژ خبری در یک مقاله اختصاصی که ترجیحا باید تبلیغ غیر مستقیم از دید کاربر باشد انجام میشود در این رپورتاژ متن بین 1000 تا 1500 کلمه بهترین نوع توضیحات است و نهایتا 3 لینک فالـو با 2 تصویـر در سایت های معتبـر انتشار پیدا میکند. رپورتاژ آگهی در سایت ها دائمی است و یکی از مزایای آن محدودیتی ندارد و نگرانی برای تمدید ندارید. تاثیر رپورتاژ نسبت به بک لینک کمی دیرتر شناسایی میشود ولی کیفیت این آگهی بسیار برای سایت مشتری بالاست و دائمی بودن این آگهی رتبه و کلمات سایت مشتری را به بالاترین نتایج گوگل خواهد رساند الیته بسته به کیفیت سایت های رپورتاژ و معمولا بین بازه زمانی 2 تا 3 ماه نتایج نهایی دیده خواهد شد.

 

 

منبع مقاله: سوالات متداول خرید رپورتاژ آگهی
 

 http://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif