تبلیغات گسترده در اینستاگرام بصورت پست و استوری

 

http://rozup.ir/view/3115525/Instagram%20Ads%20-%20Backlinka-IR.jpg

 

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام
 

.   اینفلوئنسرمارکتینگ

یکی از روش هایی که شاید بیشترین تاثیر را در بالا بردن فالوئر و محبوبیت کسب و کار شما دارد اینفلوئنسر مارکتینگ نامیده می شود . در این روش شما با استفاده از یک اینفلوئنسر(Influencer) در فضایی مانند اینستاگرام کسب و کار خود را به صورت تجربه ای از زبان خواهیدشنید. این افراد معمولا کسانی هستند که در حوزه های مختلف مانند سبک زندگی, سفر, گردشگری, مد و زیبایی, دکوراسیون, عکاسی و ... تجربه ای کسب کرده و سپس به نقد استفاده از سایر برند ها پرداخته اند. همانطور که گفته شد این روش بیشترین تاثیر را در بین تبلیغات اینستاگرامی به خود اختصاص داده است چرا که بنقد صادقانه از زبان کسی که منتقدی صادق است باعث ایجاد اعتماد می شود. دقت داشته باشید که برای بازدهی بالا از این تبلیغ باید کیفیت کار خود را نیز تا حد قابل قبولی بالا ببرید چرا که اینفلوئنسر ها معمولا نقد خود را به صورت صادقانه بیان می کنند و چه بسا با تذکر نکات منفی اثر سو نیز بر کسب و کار شما داشته باشند.

 

. صفحات پر بازدید و تبلیغ پر بازده

صفحات پربازدید اینستاگرامیکی دیگر از جاهاییست که می توانید تبلیغات خود را به صورت پربازده انجام دهید! اما استفاده از این صفحات تا حد بسیار زیادی به کسب و کار خودتان مربوط است. در واقع شما باید صفحه ای را انتخاب کنید که از لحاظ موضوع به صفحه شما نزدیک باشد, در این صورت تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. شما نمیتوانید با یک جست و جوی ده دقیقه ای به این نتیجه برسید بلکه باید ساعت ها وقت بگذارید و صفحه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. میتوانید این کار را از طریق هشتگ ها انجام دهید چرا که معمولا صفحات پربازدید برای عکس های خود از هشتگ های پربازدید استفاده می کنند.

 

مواردی که باید برای تبلیغات گسترده اینستاگرام به آنها دقت کنید:

3. تعداد تبلیغات

شاید تصور کنید که هرچه تعداد تبلیغاتیک صفحه بیشتر باشد نشان دهنده این است که بازده تبلیغات در صفحه مورد نظر بیشتر است. دقت داشته باشید که هر چه تعداد پست ها بیشتر باشد احتمالا دیده شدن پست شما کمتر و کمتر خواهد شد.  اغلب پیج های که تبلیغات پر بازده انجام می دهند براییک روز کامل بعد از مطالب شما پستی را درک نخواهند کرد و اینگونه نیست که مطلب شما در انبوهی از پست های نامربوط گم شود.

 
 

4. زمان

بیشتر پیج های پربازدید, یک تعرفه ساعتی را برای خود در نظر گرفته اند که در این میان ساعات پربازدید هزینه بیشتری را نیز شامل می شوند. شما باید با توجه به شلوغی اینستاگرام ساعت مورد نظر خود را تعیین کنید. به طور کل ساعاتی مانند ساعات میانی روز و یا ساعات پایانی برای تبلیغات مناسب تر هستند. اگر مخاطبین شما جز دسته بزرگسال محسوب می شوند بهتر است که پست خود را در ساعات اداری قرار ندهید چرا که دی این صورت اغلب مخاطبین بالقوه خود را از دست خواهید داد.

 

 

5. مدت زمان قرار گرفتن پست شما در یک صفحه خاص

برخی از پیج های تبلیغاتی پست مورد نظر شما را برای ساعات خاصی روی صفحه خود قرار می دهند و پس از رسیدن موعد مقرر آن را پاک می کنند. دقت داشته باشید که زمانی که برای تبلیغ در نظر میگیرید به گونه ای باشد که شما زمان ارتباط با مشتری خود را داشته باشید. ممکن است که کسی پست شما را ببیند و به علت مشغله کاری و یا هر شکل دیگر بازدید از صفحه شما و یا وبسایت کسب و کارتان را به زمانی دیگر موکول کند, و در زمان بازگشت پست شما پاک شده باشد!

 

 

6. ربات های اینستاگرام!

یکی از روش هایی که هم اکنون برای تبلیغات در اینستاگرام بسیار رایج شده استفاده از ربات های اینستاگرام است. این ربات ها در عین اینکه میتوانند برای صفحه شما مفید باشند, با استفاده های نابجا می توانند اثر منفی نیز داشته باشند چرا که اینستاگرام در صورت مطلع شدن از استفاده ی ربات ها توسط پیج شما باعث می شود که پیجتان کمتر و کمتر دیده شود. با این حال همچنان ربات ها با صرفه جویی در زمان به شما کمک شایانی می کنند. این ربات ها میتوانند به صفحات مرتبطی که شما از قبل تعیین کرده اید رفته و افراد را فالو یا لایککنند. در این حالت به طور قطع فرد مورد نظر کنجکاو خواهد شد که موضوع پیج و کسب و کار شما چیست و در نهایت با بازدید از پیج شما آن را فالو خواهد کرد و در زمان نیاز از کسب و کارتان نیز استفاده می کند.

ربات های اینستاگرام حتی می توانند که در ساعات خاصی که توسط شما برنامه ریزی شده است استوری های مورد نظر شما را روی پیج قرار داده و یا پست های شما را درج کنند. نکته قابل توجه این است که در استفاده از ربات ها احتیاط کنید و اگر هم مجبور به استفاده از آنها شدید حتما فواصل زمانی را چک کنید.

 

http://rozup.ir/view/2741408/m1.jpg

 

7. تبلیغات اسپانسری

شما میتوانید اسپانسر یک مسابقه هیجان انگیز در اینستاگرام باشید اما دقت کنید که این تبلیغات بیشرت مناسب کسب و کارهای بزرگ هستند چرا که شما باید مبلغی را خرج کنید و علاوه بر جوایز, دستمزدی نیز به اینفلوئنسر مورد نظر بدهید تا کسب و کارتان مورد حمایت واقع شود.

 

8. تبلیغات در استوری اینستاگرام

آمار ها نشان داده است که حدود 70 درصد افراد پیش از اینکه پست های جدید را چک کنند استوری ها را نگاه میکنند. این امر به دلیل آسان بودن و اینکه شما نیازی نیست کاری کنید و تنها نظاره گر استوری ها خواهید بود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. کما اینکه استوری ها 24 ساعته هستند و پس از آن به طور خودکار توسط اینستاگرام پاک خواهند شد. این امر باعث می شود که مخاطب برای دیدن استوری ها نسب به پست ها عجله بیشتری داشته بشاد. همچنین امکان استفاده از لینک باعث می شود که به راحتی از پیج شما نیز دیدن کنند.

 

 

برای دیدن نمونه کار های انجام شده در اینستاگرام به پیج های زیر مراجعه فرمایید.
www.instagram.com/Ads_Plus1
 

سفارش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

( بصورت استوری یــا پست )

از آیدی t.me/Khaterehsaz_admin در ارتباط باشید.