رپورتاژ آگهی سایت تسنیم tasnimnews.com

 

http://rozup.ir/view/3182818/Tasnim%20-%20Backlinka-Ir%20(2).jpg

 

رپورتاژ آگهی در سایت

رپورتاژ آگهی یکی از روش های افزایش بازدید است در این روش با معرفی سایت شما در سایت یا سایتهای دیگر ،باعث افزایش ترافیک و بازدیدکننده در سایت شما میشود.این روش به مدیران سایتها و وب مستران کمک میکند تا در مدت کوتاهی بازدهی خوبی را کسب کنند و در مدت زمان کمتر موفقیت به افزایش بازدید و جذب مخاطب شوند.

 

ویژگی های یک رپورتاژ خوب

رپورتاژ یکی از روش های آگهی سایت است که برای بهره برداری بهتر، بهتر است موارد زیر را رعایت کنیم:
 

1 - انتخاب تیتر مناسب و جذاب:

استفاده از کلمات مناسب و جذاب باعث میشود تا  نظر مخاطب را برای خواندن متن شما جلب کنید.
 

2 - کوتاه و کامل:

بیشتر مخاطبان دوست دارند تا متنی که مطالعه میکنند کوتاه و مفید باشد و حوصله شان سر نرود.

 

3- متن جذاب برای مخاطب:

استفاده از کلماتی که مخاطب به دنبال آنها است باعث میشود تا متنی جذاب تری از نظر مخاطب داشته باشید.

 

فواید استفاده رپورتاژ آگهی در سایت تسنیم

ما قبل تر به فواید رپورتاژ آگهی پرداختیم، حال قصد داریم بررسی کنیم که چرا رپورتاژ آگهی در تسنیم نتیجه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. تسنیم یک بزرگ و معروف خبری در ایران است و روزانه بالغ بر هزاران نفر شاید هم میلیون نفر به این سایت سر میزند ؛ خب همین امر باعث میشود تا مردمی که به تسنیم سر میزند آگهی شمارو هم ببنند و با یک کلیک به سایت شما سر بزنند. این اتفاق علاوه بر افزایش بازدید و فروش سایت شما  باعث افزایش ترافیک مفید و افزایش مخاطب و در نتیجه بهبود سئو و کسب امتیاز از گوگل است و باعث بهبود رتبه سایت شما در ایران و جهان میشود.

 

سایت تسنیم از نظر سئو و رتبه

رتبه سایت تسنیم در ایران زیر 65 است؛ این بیانگر این است که این سایت جزو برترین سایتهای ایرانی به شماره میرود و قطعا سایتی که چنین رتبه ای دارد بازدید روزانه ای نزدیک به میلیون نفر را دارد که این نشانگر بروز بودن سایت و در نظر گرفتن قوانین سئو در این سایت است که توانسته چنین رتبه و امتیازی را از الکسا و گوگل بگیرد. همچنین تسنیم موفق شده است که امتیاز 84   Page authority را کسب کند که این نشانگر سئو بالای این سایت در ایران و جهان دار

 

آنالیز سئو سایت تسنیم tasnimnews.com

تسنیم با سابقه فعالیت 8 سال و با قدرت دامنه و صفحه بالا جزء 3 سایت پر فروش آگهی سایت ما قرار دارد. سایتی با آپدیت منظم و مطالب قوی تونسته در این مدت قدرت دامین خود را به این میزان برسونه و رتبه و ترافیک سایت رو به زیر 65 ایران بیاره از لحاظ اسپم این سایت هم مناسب است زیاد بالا نیست این مقدار و میشه اعتماد کرد برای درج رپورتاژ آگهی و سایز آنالیز ها در کادر زیر مشخص شده است.

 

سفارش آگهی در تسنیم.کام
 

http://rozup.ir/view/3152199/Telegram%20-Backlinka-IR.jpg

 

 منبع مقاله از: فروش رپورتاژ خبری تسنیم