آموزش تصویری ثبت بک لینک در سایت لینکدین

 

لینکدین چیست و مزایای SEO آن

 

 

 

لینکدین چیست؟

شاید تاکنون نام لینکدین"Linkedin"به گوش شمایی که با دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی و برنامه های آنلاین آشنا هستید یا با آن ها سر و کار دارید، خورده باشد. چرا که  بیش از 100 میلیون کاربر در کل دنیا در حال حاضر عضو این شبکه وسیع می باشند.

این افزایش عضویت لینکدین، روزانه شکل می گیرد و اشخاص بیشتری با کارایی و مزایای آن آشنا می شوند و به کسب و کار خود و در واقع شغل خود به صورت حرفه ای تر نگاه می کنند.

بله شغل! هر فردی در هر حیطه کاری که مشغول فعالیت است، همچون، درجه استادی، دانشجو، مدیر، معاون، مهندس رشته های گوناگون، هنرمند و ... اگر بخواهد حرفه خود را به صورت اصولی و حرفه ای تر دنبال کند، قطعا لینکدین را می شناسد و عضو آن بوده است.

لینکدین در سال 2003 میلادی توسط   Reid Hoffmanعنوان یک شبکه اجتماعی معرفی شد. این شبکه اجتماعی شاید شما را یاد فیسبوک بیندازد. اما اینجا صرفا صحبت ها و چت کردن های معمولی نیست. بلکه برای اشخاصی است که به دنبال حرفه ای بودن کسب و کار خود هستند.

 

عضویت در لینکدین چه مزیت هایی دارد؟

همان طور که ذکر شد شبکه اجتماعی لینکدین کاربر را در شغل خود حرفه ای می کند. یکی از دلایل بزرگ اینکه با اطمینان می توان در مورد حرفه ای کردن کاربران به کمک عضویت در لینکدین صحبت کرد، وجود افرادی با تخصصص های بی شمار در این شبکه است.

در واقع یکی از مزایای بزرگ عضویت در لینکدین این است که شما قادر خواهید بود با تخصص های مختلف آشنا شوید و با افراد متفاوت در ارتباط باشید. این رابطه مربوط به چند ساعت یا چند دقیقه در روز نیست. بلکه در هر ساعت از شبانه روز می توانید این ارتباط را شکل دهید و از حرفه و تخصص افراد نهایت استفاده و لذت را ببرید.

یکی دیگر از مزایای عضویت در لینکدین، به نمایش گذاشته شدن رزومه کاری شما است که می تواند به چشم کارفرمایان و مدیران بیاید و زندگی شغلی و آینده شما با همین شبکه اجتماعی گسترده رقم بخورد.

 

 

مزایای SEOلینکدین چیست؟

حتما تاکنون با تأثیرات فوق العاده لینکدین آشنا شدید. شبکه اجتماعی لینکدین مزایای زیادی نیز برای SEO سایت خواهد داشت. در لینکدین تمامی بک لینک ها دارای ارزش است و هر بار بک لینکی که پیش تر اهمیت بیشتری خواهد داشت.

 

منظور این است که شما در یک شبکه اجتماعی که میلیون ها نفر عضو آن هستند، حرفه و تخصص خود را به اشتراک می گذارید و در حالت کلی مطالبی که رد و بدل می شود کاملا حرفه ای و تخصصی است و به حرف های معمولی که زمان شما را بی دلیل بگیرد و هیچ هدفی را دنبال نکند، نخواهید پرداخت.

 

 

نحوه بدست آوردن بک لینک از سایت لینکدین به چه صورت است؟

 در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از سایت معتبر لینکدین بک لینک رایگان بدست بیارید. این سایت اعتبار بسیار بالایی نزد موتورهای جستجو از جمله گوگل دارد و داشتن بک لینک از این سایت یک امتیاز مثبت بسیار خوب برای وب سایت شما به حساب می آید.

آموزش تصویری ثبت بک لینک در سایت لینکدین
 1- وارد سایت لینکدین www.linkedin.com شوید و اقدام به ساخت یک اکانت کنید
برای اینکه اکانت یا پروفایل خود بهتر و معتبرتر باشد یک عکس جدید در پروفایل خود قرار دهید و همچنین یک رزومه کاری خوب از خود بنویسید در قسمت رزومه

2- بعد از ساخت اکانت به صفحه ویرایش پروفایل خود روید برای اینکار ابتدا روی آیکن me در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. مثل تصویر زیر:

 

http://rozup.ir/view/2978071/Linkedin%20-%20Backlinka-IR%20%20(1).jpg

 

سپس روی گزینه view profile کلیک کرده و در بالا و سمت راست صفحه پروفایل یک گزینه هست به نام Contact info که کنار این گزینه یک مداد است که روی مداد کلیک کنید.

 

http://rozup.ir/view/2978072/Linkedin%20-%20Backlinka-IR%20%20(2).jpg

 

3- حال که وارد صفحه ویرایش پروفایل شده اید، در قسمتی از شما سوال خواهد شد که نام وب سایت خود را بنوسید که باید آدرس دقیق وب سایت خود را وارد کرده و دسته بندی آن را نیز انتخاب کنید.

 

4- حال یک مقاله در سایت لینکدین بنویسید و یا یک عکس را منتشر کنید و وب سایت خود را به آن مقاله لینک دهید. یعنی از درون مقاله به وب سایت خود لینک دهید. کار تمام شده است و حال شما یک، بک لینک با کیفیت از سایت لینکدین دارید.


 

برای خواندن ادامه مقاله به لینک زیر بروید:

لینکدین چیست و مزایای SEO آن