مزایای بک لینک پروفایل

 

http://rozup.ir/view/2976051/profile%20-%20Backlinka-iR%20(2).jpg

 

اهمیت بک لینک پروفایل در سئـوی سایت شما

بک لینک پروفایل یکی از راه‌های سئوی آف_پیچ است که در ساخت بک لینک برای سایت شما اهمیت دارد. امروزه عصر ارتباطات است و رسانه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارند که کار را برای شما آسان می‌کنند.

شما می‌توانید در انواع سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف برای خودتان پروفایل بسازید و لینک سایت‌تان را در اطلاعات پروفایل قرار دهید. این کار به نوعی بک لینک محسوب می‌شود. به جز این مورد، سایت‌هایی وجود دارند که دارای انجمن‌های بحث و گفتگو هستند و کاربران زیادی عضو آنها هستند. از این راه هم می‌توانیدکار بک لینک‌سازی پروفایل را انجام دهید.

همانطور که می‌دانید،زمانی که شخصی از سایت خودش به سایت شما لینک می‌دهد، در واقع یک بک لینک برای شما ساخته می‌شود که بعضی این کار را به عنوان لینک ورودی یا بک لینک خارجی می‌شناسند.اما حالا ممکن است بپرسید که اهمیت بک لینک پروفایلچیست؟آیا واقعا روش‌های بک لینک سازی برای سئو سایت مفید و موثرهستند؟ بک لینک در معرفی سایت به موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار است.برای مثال موتورهای جستجوی گوگل صفحه سایت شما را بررسی کرده و با توجه به لینک‌های درون آن اعتبار و ارزش صفحه مورد نظر را مشخص می‌کنند.پس در یک کلام بک لینک‌ها قطعه دیگر پازل در تعیین رتبه سایت شما هستند و مساله دیگری که خوب است درباره کاربرد بک لینک بدانید این است اطمینان حاصل کنید که سایت شما آمادگی دریافت بک لینک را دارد.

زمانی بک لینک‌سازی جزء روش‌های اصلی رتبه‌بندی سایت‌ها به شمار می‌آمد و هنوز هم کاربردهای خوبی در سئوی سایت شما دارند. هر چه تعداد بک لینک‌های صفحات سایت شما بیشتر باشد، طبیعتا در لیست بالاتر موتورهای جستجو قرار می‌گیرید.  بنابراین تعداد بک لینک‌های مورد اطمینان بیشتر و باکیفیت از جمله عوامل موثر در این باره هستند.

اهمیت بک‌ لینک‌ ها در گذشته به قدری زیاد بود که معیار اصلی برای رتبه یک سایت به حساب می‌آمدند. یک صفحه با بک‌ لینک‌ های فراوان در رتبه‌های بالای موتورهای جستجوی اصلی مثل گوگل قرار می‌گرفت که البته این مورد هنوز هم به حد زیادی مؤثر است. تعداد و کیفیت بک لینک‌ ها بر رتبه بندی نتایج گوگل تأثیر مستقیم دارد. ربات گوگل صفحه را بررسی کرده و براساس لینک‌های موجود در آن ارزش و اعتبار صفحات لینک شده را تشخیص می‌دهد.

 

کاربرد بک لینک پروفایل

هنگامی که یک وب سایت خارجی به شما لینک شود، "بک‌لینک" ایجاد می‌شود. به همین دلیل، برخی افراد آنها را "بک لینک‌ های خارجی" یا "لینک‌های ورودی" تلقی می‌کنند.این لینک‌ها بخش بزرگی از پازلرتبه‌بندی هستند. قبل از ساخت لینک قوی، باید مطمئن شوید که سایت شما برای بک‌لینک دادن آماده باشد.

 

مزایـای بک لینک پروفایل چیست؟

با توجه به توضیحات بالا درباره اهمیت بک لینک پروفایل به یک خلاصه‌ای از مزایای بک لینک پروفایل در این قسمت اشاره می‌کنیم: مهمترین کاربرد بک لینک پروفایل افزایش رتبه سایت شما در لیست موتورهای جستجو می‌باشد. با بهبود رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو با رتبه بالاتری نشان داده می‌شود. دومین مزیت بک لینک پروفایل افزایش ترافیک سایت است. زمانی که رتبه سایت شما ارتقا می‌یابد، مطالب و محتواهای سایت مورد بازدید افراد بیشتری قرار می‌گیرد. از این‌رو ترافیک سایت افزایش یافته و نرخ خروج سایت کاهش می‌یابد که این اتفاق در بهبود سئوی سایت شما بسیار موثر می‌باشد. سومین مزیت استفاده از بک لینک پروفایل این است که سایت شما در مدت زمان کمتری ایندکس می‌شود. این کار با خزیدن موثرتر موتورهای جستجو در میان محتواهای سایت شما انجام می‌شود. چگونه؟با دست یافتن به بک لینک‌هایی که مقصدشان سایت شماست.

 

 

برای خواندن ادامه توضیحات کلیک کنید

خرید بک لینک پروفایل