سفارش تولید محتوا یونیک


http://rozup.ir/view/2977558/Mohtava%20-%20Backlonka-IR%20(3).jpg

 

 

تولید محتوا وب سایت:
در دنیای امروز که دنیای رقابت در تمام جنبه ها و شاخه ها می باشد . رقابت در فضای مجازی برای سایت ها و وبلاگ ها و هر شبکه ی اجتماعی که مخاطبینش مردم هستند پیش می اِد . تولید محتوای سایت ، تولید محتوای اختصاصی و استفاده ی هوشمند از بک لینک ها ما را کمک می مند تا به محتوای ایده آل و متناسب با مباحث سئو بپردازیم . از آنجایی که در دنیای امروز تاکید عمده بر تولید محتوای باکیفیت است و عملکرد به قوانین سئو ، این امر بر بالا رفتن رتبه ی سایت شما جهت دیده شدن توسط مردم کمک شایانی می نماید . از این رو بیشتر مدیران هوشمن قسمت هایی از وبسایتشان را جهت قرار گرفتن محتواهای با قوانین سئو که توسط نویسندگان با تجربه نگاشته شده است اختصاص می دهند . استفاده از بک لینک را در تولید محتوا فراموش نکنید.

 

چرا به تولید محتوا نیاز داریم؟

با گسترش فعالیت روزانه کاربران برای بدست آوردن محتوای مناسب و با ارزش در جستجو ها گوگل پس از آپدیت الگوریتم ها به تولید محتوا متنی اهمیت بسیار شدیدی میدهد. شما برای اینکه سایت خود را در نتایج گوگل در صفحات اول بیارید نیاز به محتوای کامل و یونیک دارید باید رضایت کاربران رو جلب کنید. با تولید محتوای کامل و مرجع میتونید بعد از مدتی در صفحات ظاهر شوید. * محتوا پادشاه است *

البته شما بعد از تولید محتوا نیازمند لینک سازی برای سایت خود بصورت رایگان و پولی باید انجام بدید تا رشد سایت تون طبیعی تر انجام بشه.

 

تولید محتوا متنی وب سایت:

تولید محتوا متنی سایت شامل سه قسمت است:
1- محتوای تالیفی
2- محتوای بازنویسی
3- محتوای ترجمه


اگر شما برای رونق کسب و کارتون نیاز به پیشرفت فکر میکنید بعد از طراحی سایت نیاز به تولید محتوا متنی برای سایت خود دارید محتوای متنی بیشترین تاثیر رو بر روی سئو سایت شما میگذارد که در صفحات اول گوگل با کلمات سایت تون جستجو شوید.

 

تولید محتوا اختصاصی

تولید محتوای اختصاصی در در درجه ی اول نیاز به نویسندگان با تجربه و همین طور آشنا در زمینه ی رعایت نمودن قوانین سئو می باشد . همانطور که در بالا اشاره کردم یک مدیر دانا برای وبسایت خود بخشی را مد نظر قرار می دهد تا مطالب و محتواهای مربوط به کار و فعالیت خود و سازمان خود را در آن قرار دهد . برای این منظور تعدادی نویسنده ی زبده و با تجربه را در این زمینه به استخدام این کار در می آورد . کسانی که وبلاگ می نویسند و یا تولید محتوا انجام می دهند باید به طور اختصاصی علم و آگاهی در زمینه ی مربوطه را داشته باشند و با قلمی روان به توضیح مطالب مورد نظر و اساسی بپردازند . نویسنده بایستی همچنان که قوانین سئو را در نوشتن مطاالب به کار می بندد . موضوع مقاله و محتوای خود را با موضوع کسب و کار مطابقت دهد و لیستی از کلمات کلیدی و مهم در این زمینه را در دفترچه ی خود داشته باشد و به نگترش مطالب به طور اختصاصی بپردازد . از بک لینک در وبسایت خود نیز بهره ببرید چرا که باعث افزایش بازدیددر وبسایت خود با استفاده ی بهینه از بک لینک می شوید.

http://rozup.ir/view/2977558/Mohtava%20-%20Backlonka-IR%20(3).jpg

برای تولید محتوا چه باید کرد ؟

تولید محتوا سایت ، تولید محتوا اختصاصی ، موضوع یافتن از بک لینک های رقبا همه ی این ها مواردی می باشد که برای تولید محتواهای مختلف به آن توجه نمود . هدف اصلی از ایجاد محتوا چیست ؟ آیا افزایش بازدید کننده ی سایت ما را به هدف اصلی نزدیک می کند ؟ تولید محتوا باید طبق قوانین سئو صورت گیرد . مواردی بایستی حتما رعایت شود .در موتورهای جستجوی گوگل یا برنامه هایی که غیر از گوگل هستند، نظیر ابزارها و وبسایتیubersuggest که با توجه به کلمات کلیدی ، متن های مورد نظر را تولید خواهد کرد . از بک لینک ها نیز برای دیده شدن در جستجوگرها می توان بهره برد.

 

نقش عنوان در تولید محتوای جذاب

تولید محتوا سایت ، تولید محتوا اختصاصی نیازمند داشتن یک محتوای جذاب و دارای کلمات کلیدی می باشد . چرا که این عنوان است که مخاطب را به خود جذب می کند و برای خواندن محتوا ترقیب می کند . متاسفانه از اشتباهاتی که نویسندگان تازه کار و بی تجربه انجام می دهند انتخاب کردن عنوان مناسب و جذاب را دست کم می گیرند و یا به نوشتن یک عنوان کلی بسنده می کنند و یا عنوان های تکراری می نویسند که مخاطبان کمی را به خود جذب می کند و بازدید سایت پایین می آید. از بک لینک ها می توان به عنوان عاملی جهت افزایش بازدیدکنندگان سایت خود کمک گرفت .
 

بررسی نمودن محتوای سایت های رقیب

تولید محتوا سایت ، تولید محتوا اختصاصی نیاز به یک علم دارد . حتی علم از محتواهای موجود در سایت رقیب یا حتی موضوع یافتن بک لینک های رقبا که موضوعی مهم است که با توجه به آن می توان به افزایش بازدید سایت خود و قوی تر شدن آن کمک کنیم . . قبل از اینکه اقدام به تولید محتوانماییم، اول بایستی مقالات موجود در وبسایتهای رقیب را مطالعه و بررسی نمایید و مد نظر داشته باشید که کمی وکاستی هایی که در  محتوای آنها وجود دارد را در قسمت محتوای وبسایت خود رفع نمایید.نکته ی قابل توجه اینجاست که اگر موضوع وبسایت شما جدید باشد و در وبسایت های دیگر وجود نداشته باشد . کار شما آسان است چون برای تولید محتوا تلاش چندان زیادی نباید انجام دهید . چرا که با اولین جستجو مطلب شما بالا می آید . بک لینک با ایجاد یک ارتباط با وبسایت های دیگر افراد بازدیدکننده را به وبسایت شما کشانده و باعث افزایش بازدید وبسایت خود می شوید .

 

 

تعرفه های تولید محتوا متنی

5 محتوای 1500 کلمه ای بصورت تالیفی ، ترجمه یـا بازنویسی 250.000 تومان
محتوا سئو و بهینه سازی شده
چگالی مناسب کلمه هدف
سر تیتر های مناسب برای محتوا
تصاویر اختصاصی مربوط به محتوا


10 محتوای 2000 کلمه ای بصورت تالیفی ، ترجمه یـا بازنویسی 520.000 تومان
محتوا سئو و بهینه سازی شده
چگالی مناسب کلمه هدف
سر تیتر های مناسب برای محتوا
تصاویر اختصاصی مربوط به محتوا



چگونه تولید محتوا متنی را سفارش بدیم؟
برای سفارش تولید محتوا متنی وب سایت از طریق آیدی تلگرام زیر با ما در ارتباط باشید و در سریعترین زمان پاسخ شما داده خواهد شد.
https://t.me/ads_backlink

 

 

منبع :www.backlinka.ir

تولید محتوا متنی