لینک سازی هدفمند سال 2020

 

لینک سازی هدفمند

 

مقدمه:

لینک سازی هدفمند است که می‌تواند به بهبود رتبه و همچنین آمار ورودی سایت ما کمک کند. برای این که در دنیای مجازی بتوانید با دیگر رقبای خود رقابت داشته باشید و پیشرفت‌های زیادی را نصیب کسب و کار خود کنید باید از این قابلیت برخوردار باشید که بتوانید در هر زمان که لازم باشد شرایط خود را تغییر دهید

 

 

همونطور که میدونید یکی از بهترین روش ها و همچنین مهم ترین و ضروری ترین روش ها برای بالا اومدن در کلمات کلیدی و بالا آووردن یک سایت در زمینه سئو بحث لینک سازی هستش البته نه هر لینک سازی ما امروز میخوایم به شما یاد بدیم که چگونه و چطوری به صورت کاملا هدفمند لینک سازی انجام دهید تا هم نتیجه قابل قبولی را بگیرید و هم از طرف گوگل خدای ناکرده سایتتان جریمه نشود پس در ادامه با بهترین روشهای لینک سازی هدفمند البته به صورت آسان و سریع بدون نیاز به دانش خیلی خاصی همراه ما باشید.

 

 

 http://rozup.ir/view/2909428/Link%20Hadaf%20-%20Backlinka%20(2).jpg

بررسی لینک سازی هدفمند در طراحی سایت
 

قبل از این که بخواهیم در مورد لینک سازی هدفمند چیزی بگوییم، خوب است ابتدا بدانیم که لینک سازی چیست و چه تأثیری می‌تواند در افزایش آمار ورودی سایت ما و در نهایت بیشتر دیده شدن سایت ما داشته باشد. مطمئناً به عنوان کسی که یک وبلاگ یا سایتی را راه اندازی کرده‌اید اولین اقدامی که انجام می‌دهید این است که محتوای مناسب برای سایت خود تهیه کنید. بعد باید به سراغ لینک سازی بروید. و از طریق لینک‌های داخلی و خارجی که به سایت شما می‌شود و یا این که شما به سایت دیگران می‌دهید بتوانید رتبه سایت خود را بالا ببرید. اما نکته‌ای که شاید خیلی از افراد به آن توجه نمی‌کنند این است که همواره این لینک سازی‌ها معمولاً به صورت هدفمند صورت نمی‌گیرد. چیزی که در مورد لینک سازی باید خدمت شما عرض کنم این است که امروزه لینک سازی به دلیل تأثیری که در بهبود سئو سایت‌ها دارد به طور پیوسته در حال تغییر و پیشرفت‌های زیادی است. باید بتوانید در وهله اول با این تغییرها کنار بیایید و خود را با آن‌ها هماهنگ کنید.

 

 

 http://rozup.ir/view/2909427/Link%20Hadaf%20-%20Backlinka%20(1).jpg

تعریف لینک در لینک سازی هدفمند
 

همان طور که گفتیم قبل از بررسی لینک سازی هدفمند خوب است در ابتدا با لینک آشنا شویم. در تعریف لینک باید بگوییم که لینک یا هایپرلینک از مجموعه‌ای از Anchor text ها و برچسب‌ها تشکیل شده است که باعث می‌شوند وقتی بر روی آن متن کلیک کنیم به صفحه دیگری در سایت خود و یا در سایت‌های دیگر برویم.لینک‌ها را با نام پیوند نیز می‌شناسند و به زبانی ساده‌تر لینک‌ها آدرسی هستند که خیلی راحت و آسان ما را به صفحات دیگر در اینترنت پیوند می‌دهند.

 

 

 

 http://rozup.ir/view/2909430/Link%20Hadaf%20-%20Backlinka%20(4).jpg

لینک سازی هدفمند چیست؟
 

هدف از ایجاد یک لینک سازی هدفمند این است که بتوانیم ترافیک ورودی هدفمندی را وارد سایت خود کنیم. با لینک سازی هدفمند از طریق لینک‌های ورودی و یا خروجی به سایت خود باعث می‌شوید که سایت شما از اعتبار و ارزش بیشتری در نزد موتورهای جستجو برخوردار شود.

 

در تعریف لینک سازی هدفمند باید بگوییم که امروزه بازاریابی شکل‌های مختلف و گوناگونی برای خود پیدا کرده است که لینک سازی هدفمند یکی از این شکل‌های بازاریابی است. برای این که بتوانید در این بازاریابی موفق باشید و همواره یک گام از رقبای خود جلو بیفتید باید برای هرکاری هدف و استراتژی داشته باشید که در مورد لینک سازی نیز این قضیه صدق می‌کند. وقتی که هدف را مشخص کردید آن وقت است که می‌توانید یک استراتژی درست را برای رسیدن به آن پیاده سازی کنید. از مواردی که در لینک سازی هدفمند باید مد نظر قرار بدهید این است که هدفی که در استراتژی لینک سازی در نظر می‌گیرید با اهداف اصلی کسب و کار شما در ارتباط بوده و هماهنگی کامل داشته باشد و در یک سو حرکت کند. شاید در ابتدا در زمان‌های گذشته وقتی موتورهای جستجو این قدر هوشمند و پیشرفته نشده بودند لینک سازی و لینک هم اهمیتش این قدر گسترده نبود که بخواهیم در مورد آن استراتژی و هدف مشخصی تعریف کنیم. اگر چه باید به این نکته اذعان کنیم که همواره از زمانی که موتورهای جستجو به وجود آمدند تا به امروز لینک‌ها دارای ارزش و اعتبار قوی بودند؛ اما باید بدانیم که امروزه تأثیر پذیری لینک‌ها در سئو رتبه سایت ما به مراتب بیشتر از گذشته است. شاید به نحوی نا امید شوید که بگوییم لینک سازی هدفمند به این آسانی‌ها که فکر می‌کنید نیست. این طور نیست که امروز شما لینکی را بسازید و بخواهید به زودی نتیجه آن را ببینید این کار ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا نتیجه دهد.

 

 

 

 http://rozup.ir/view/2909429/Link%20Hadaf%20-%20Backlinka%20(3).jpg

موارد مهم در لینک سازی هدفمند کدام اند؟
 

اگر به لینک سازی هدفمند اهمیت دهید می‌توانید سئو سایت خود را بهتر کنید. به واقع یکی از راه‌های مؤثر برای بهینه سازی و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل، لینک سازی هدفمند است. در ادامه ما می‌خواهیم شما را در ابتدا با لینک سازی و یا لینک بیلدینگ آشنا کرده و در ادامه بگوییم که استفاده از لینک سازی چه اهمیت دارد و بعد از آن راهنمایی‌های لازم را در خصوص لینک سازی هدفمند در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

 

منبع مطلب: وب سایت بک لینکا