سئو سایت نوپا

 7 نکته که سئوکاران دوست ندارند شما بدانید

 

http://rozup.ir/view/2957952/Seo%20Nopa-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

 7 نکته که سئوکاران دوست ندارند شما بدانید:
 

 

  1. فهرست طولانی یا Excessive Listing:

هم اکنون امکان دارد شما در حال مطالعه مطلبی طولانی در یکی از مقالات خودتان باشید و یا اینکه تعداد بسیاری پست برای یک مقاله ایجاد کرده باشید . بر پایه تحقیقات ، بیش از نیمی از وب سایت های معتبر و نظرسنجی های انجام شده از افراد ، عنوان های متن ها بالاترین توجه بازدیدکنندگان سایت را در بر میگرند. به بیانی دیگر مرکز توجه کاربران سایت ، سر تیتر ها می باشند.

درپایین ترین بخش ایجاد محتوا که مقاله است ، دیدگاه ها و نظراتی است که کاربران سایت قرار میدهند ، بنابراین آپدیت این دیدگاه ها با هدف تولید و بالا بردن ترافیک سایت ، فعالیتی مهم حساب مشود.

 توجه کنید در باره با تولید محتوا و آپدیت مقاله های ایجاد شده ، این کار لازم است مداوم انجام شود. ولی در تولید دیدگاه ها و ترافیک تقلبی برای کاربران ، کمی بیشتر مواظب باشید.

 موتور های جستوجوی وب توقع دارند در تولید لیست ، نکات جزئی بیشتری را استفاده کنید . به هیچ وجه فقط از لیست های عادی ، فاقد توضیح جزئیات و علامت ها بهره نبرید . چون گوگل شما را تنبیه میکند.

 
 

2- کلاک های اتفاقی یا Accidental Cloaking:

فعالیت کلاکینگ برای وب سایت به شدت زیان آور است . همه سایت ها این فعالیت را به شدت ممنوع میدانند . علت آن کاملا روشن است چرا ؟

چون اگر مشاهده میکنید موتور های جستجو پیشنهاد مطلبی که کاربران قادر به دیدنش نیستند را میدهند ، فقط به دلیل عدم بهره گیری از کلاکینگ است. کلاکینگ به شکل تصادفی دردسری برای سئوی سایت ندارد .

خب راستش را بخواهید اگر من جای برخی از شما بودم ، این سوال را داشتم که کلاکینگ اصلا چیست؟

و اما: فعالیت کلاکینگ به معنی پنهان سازی مثلا محتوا یا پنهان کردن بک لینک هایی در سورس وب شماست.

در این جا به چند مثال کلاک تصادفی توجه کنید:

 

  • بهره گیری از شکل های ناپایدار سی اس اس
  • رنگ پیش زمینه و پشت زمینه یک شکل و یا به کاربردن رنگ های شبیه به هم
  • محتوای مخفی و پنهان کردن کلمه کلیدی ها توسط کدهای جاوا اسکریپت
     

 

  1. به کاربردن لینک ها بدون Anchor:

نوعی دیگر از شیوه های اتفاقی و تصادفی در فعالیت کلاکینگ به کاربردن لینک بدون Amchor است.

 

این موضوع یکی از خطاهای معمول در اکثر وب سایت ها می باشد و همیشه دیده میشود . بعضی وقت ها شما آن را از یاد میبرید . بعضی وقت ها شما لینک Hrefرا تایپ میکنیدولیAnchor Textآن را زیاد میبرید. حتی امکا ندارد برای بروزرسانی مقاله اییAnchor Textآن راحذف و ازبه خاطر نداشته باشید که مجدد باید آنرااضافه کنید. اینگونه خطاها شاید از دید کاربرانسایت شما پنهان باشد ولی از دید موتورها ی جستجوگر وب به هیچ وجه واین به این معنی است که شما حتما تنبیه میشوید پس احتیاط کنید.

بسیار گفته ام که مقاله های وب سایت خود را با توجه کامل بخوانید و همچنین هر از گاهی آن ها را آپدیت کنید دراین زمان شما خیلی از خطاهای مقاله خود را پیدا خواهید کرد .

 
 


4- بزرگ نمایی بیش از اندازه و استفاده ازسایر فرمت ها:

کلمه های کلیدی را با تگ هایی مانند Bold و Strongبه شکل اتفاقی تک نکنید. بیشترطراحان فکر میکنند که بزرگ کردن بیش از اندازه خوبه کاربرد سایر شکل های که درطراحی سایت بکار میرود بهینه سازی سایت شما کمک میکند.

بزرگنمایی (Bolding) اغلب  به عنوان یک خصوصیت در شکل های  محتوایی استفاده میشود.

اگر اصل های طراحی وب را به درستی انجام داده باشید و همین طور مقاله ی شما کیفیت مناسبی داشته باشد .bold کردن یک مقدار مناسب در نوشته میتواند بسیار مفید باشد.

بهره گیری از بزرگنمایی عبارات در مقالات که نقشی اساسی در سایت شما دارند خیلی مهم است ولی موضوع مهم این است که این بزرگنمایی ها به چه شکل و بر چه اساسی انتخاب شوند؟

یکی از متخصصین دانش سئو به نام برایان چانگ تلاش کرد از تگ و برچسب های پرقدرت برای کلمه های کلیدی خودش بهره بگیرد . اما به نظر شما چه اتفاقی افتاد؟

رتبه بندی او بر مبنای رنک دهی گوگل مقدار خوب تر شد ولی دقیقا زمانی که از برچسب و تگ های مناسب بهره گرفت ، رنکدهی او خیلی از چیزی که فکر میکرد بهتر شده بود .

در کل بهره گیری از برچسب ها و تگ ها ، قابل پیش بینی و حدس زدن نیست و رتبه گیری را تا مقدار بسیار خوبی بهتر میکند ولی شاید به وب سایت شما حتی صدمه بزند بنابرین در به کاربردن بزرگنمایی  (Bolding) به اندازه کافی مواظب باشید.

سعی کنید از این شکل صحیح و در موقعی که ارزش اصلی خود را دارد بهره ببرید.

 
 

 .5 فریم ها یا Frames :

فریم به به اصطلاح قاب ، چهارچوب نشان دادن مقاله شما در یک page  است . هر آدرسی از سایت شما یک قالب مخصوص به خود را دارد . هیچ وقت از فریم های مشابه برای نشان دادن مقاله های سایت خود استفاده نبرید . هر فریم فقط برای یک  urlو هر urlبرای یک page   است.

 به نظر من از این فریم ها خیلی به کار نگیرید چون ساختار های وب را تا مقدار زیادی نابود میکنند ، همین طور امکان دارد بهینه سازی سایت را هم با خطا و دردسر روبه رو کنند. در اصل به نظر شخص امیرحمزه باقری این است که تلاش کنید در وب خود حتما از فریم های مختلف به کار ببرید ولی بیش تر از 4-5 تا نشود.

 
 

6. لینک به سایت های مجاز :

در مورد این موضوع بسیار بحث شده است . ولی مت کات یکی از مدیران ارشد گوگل به صورت واضح در این مورد توضیح میدهد:

" گوگل وب سایت هایی که لینکی نداشته باشند و یا به سایت های غیر مجاز لینک دهی کنند و از آن ها بک لینک بگیرند را مجازات میکند "

بدبختانه وقتی که شما به سایتی به شکل اشتباه لینک میدهید و یا لینک خود را در سایت غیر مجازی قرار میدهید ، خیلی سخت میشود شما را از حالت پنالتی گوگل بیرون آورد . برای اکثر وبمستر ها این موضوع  کاری غیر ممکن می باشد . حتی انکان دارد شما به سایت درستی لینک دهی کنید ولی آن وب سایت تعداد بسیاری لینک غیر مجاز از وب سایتی نامناسب را داشته باشد ، در این حالت هم باز سایت شما اسپم میشود.

به  طور کامل در باره این موضوع بررسی کنید و از سایت ها ، پشتیبانی لینک هایشان را بخواید که معروفیت خوبی داشته باشند . امکان دارد گوگل شما را بدون اینکه اطلاع دهد اسپم کند.

برای اینکه لینک های که به درستی یا نادرستی آن ها شک دارید را مشخص کنید لازم است از ابزارهای بررسی بک لینک کمک بگیرید .

برای لینک دهی و یا لینک گذاری در سایتی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • به جز پروفایل شبکه های اجتماعی ، کیفیت لینک های وب شما در navigation باید بسیار مناسب باشد .
  • اجازه ایجاد بک لینک در سایت یا وبلاگ خود را به کسی ندهید.
  • در موقع لینک گذاشتن در سایت های معروف ، از منبع محتوا ها و مقاله های سایت مورد نظر ، مطمن شوید.
  • لینک های خارجی وب خود را به شکل دوره ایی کاملا چک کنید.

 
 

7. follow/" title="nofollow" target="_blank">nofollow:

درباره این موارد هم بسیار صحبت شده است و مقالات بسیاری انتشار یافته است . ولی اگر بخواهیم کمی آن ها را مورد بحث قرار دهیم ، میشود بیان کرد که بعضی وب سایت ها نیاز به این دارند که برخی از صفحه هایشان از دسترس و بررسی خزنده های موتوی های جستوجو در امان باشند  ; بنابراین از تگ No Follow  کمک میگیرند.

مخفی سازی صفحه ها و به کاربردن این تگ علت زیادی دارد مثلا:

 

  • استفاده از مقاله تکراری در وب سایت
  • مخفی کردن محتوای back-end
  • مخفی کردن محتوای paywall
  • ...

 

http://rozup.ir/view/2510866/index.png

 

منبع: وب سایت بک لینکا