فروش رپورتاژ آگهی سایت انتخاب entekhab.ir

https://rozup.ir/view/3346598/Entekhab%20-%20Backlinka-Ir%20(1).jpg

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت انتخاب

رپورتاژ آگهی از ساده‌ترین و البته موثرترین روش‌های تبلیغات متنی به حساب می‌آید که حتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز احتمال نتیجه بخش بودن آن مهیا خواهد بود. در حال حاضر از این روش برای پیشرفت سایت‌ها بکارگیری می‌شود و کلیه‌ی وبمسترها به دنبال سایت‌هایی هستند که از یک‌سری شرایط مناسب برای درج رپورتاژ آگهی برخوردار باشند.

توجه داشته باشید که برای انتخاب سایت‌های باکیفیت به جهت درج رپورتاژ آگهی باید خصوصیات زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهمترین آنها هم‌موضوع بودن سایت مورد نظر با وب‌سایت خودتان است. برای نمونه اگر صاحب یک سایت ورزشی هستید، باید سعی کنید به دنبال سایت‌هایی باشید که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. البته ناگفته نماند که انتخاب برخی از سایت‌های رنک بالا که در آن به مسائل ورزشی نیز پرداخته می‌شود، می‌تواند تأثیرگذاری خاص خودش را داشته باشد.

 

 

بیوگرافی سایت انتخاب

سایت‌های زیادی در خصوص پوشش خبری موضوعات روز دنیا وجود دارد که شاید کمتر سایتی به پای سایت انتخاب برسد. این سایت با اعتبار چندین ساله در خصوص ارائه آخرین اخبار روز ایران و جهان مشغول به فعالیت بوده و هدف از راه‌اندازی سایت انتخاب، انتشار و در اختیار گذاشتن خبرهای مهم، آن هم در اسرع وقت به کاربران بوده است. در کنار این مورد پاسداری از خبرها و انتشار بی کم و کاست آنها از دیگر مواردی است که سرلوحه‌ی مدیر مسئول و کارکنان این سایت بوده است.

 

 

 

ویژگی های تبلیغات رپورتاژ در سایت انتخاب

برای اینکه بتوان یک سایت را برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب کرد باید به چند مورد مهم توجه نمود. در درجه اول باید سایت را از لحاظ رتبه‌بندی مورد بررسی قرار داد که در این خصوص برای سایت انتخاب به موارد شگفت‌انگیزی خواهیم رسید. در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنیم این سایت در بین سایت‌های ایرانی رتبه بسیار خوب 118 را داراست که نشان می‌دهد از محبوبیت بسیار خوبی نزد کاربران برخوردار است. لذا سایت خبری انتخاب دارای اولین مولفه برای درج رپورتاژ آگهی است.

 

 

 

درج رپورتاژ در پایگاه خبری انتخاب بیشتر برای کدام سایتها موثر است؟

از قابلیت‌های مهم پایگاه خبری انتخاب این است که در دسته‌بندی‌های مختلف فعالیت می‌کند. لذا می‌توان امیدوار بود که صاحبان سایت‌ها با موضوعات مختلف؛ از خدمات درج رپورتاژ آگهی بتوانند به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. به بیان دیگر اگر صاحب یک سایت با موضوع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مواردی از این دست هستید، می‌توانید درخواست ثبت رپورتاژ آگهی در بخش مرتبط سایت انتخاب را داشته باشید. در ادامه نحوه‌ی ثبت درخواست رپورتاژ آگهی و بک لینک دائمی را در این وب‌سایت خبری توضیح خواهیم داد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از چنین خدمات ارزنده‌ای استفاده کنید.

 

 

 

خرید رپورتاژ دائمی انتخاب از وب سایت بک لینکا

با توجه به موارد گفته شده، اگر به این نتیجه رسیده‌اید که از خدمات درج رپورتاژ آگهی در سایت انتخاب بهره ببرید، توصیه می‌کنیم که برای تهیه آن، از سایت بک لینکا اقدام نمایید. استفاده از این طریق مزیت‌های زیر را بهمراه خواهد داشت:

  • درج رپورتاژ آگهی در مدت زمان کمتر نسبت به مراجعه‌ی مستقیم به سایت انتخاب جهت رزور رپورتاژ.
  • کاهش هزینه‌ی ثبت رپورتاژ به دلیل واسطه بودن سایت معتبر بک لینکا.
  • مشاوره دادن در خصوص چگونگی ثبت رپورتاژ.

 

آنالیز سئو سایت انتخاب www.entekhab.ir
 

www.entekhab.ir  
پیج اتوریتی 59
دامین اتوریتی 52
عمر دامنه 9
ضریب اعتماد 7/55
بکلینک الکسا  3700
رتبه الکسا  زیر 130 ایران
ایندکس گوگل  728,000
اسپم اسکور  31%

 

 

ارتباط جهت سفارش آگهی

https://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

 منبع مقاله: فروش ریپورتاژ آگهی سایت انتخاب