فروش رپورتاژ آگهی ساعت 24 saat24.news

https://rozup.ir/view/3355273/Saat%2024%20-%20Backlinka%20(1).jpg

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ساعت 24

از رپورتاژ آگهی بعنوان یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های افزایش رتبه‌ی سایت‌ها یاد می‌شود که در حال حاضر اکثر مدیران سایت‌ها در طول یک ماه چندین ثبت رپورتاژ را برای سایت‌شان در نظر می‌گیرند. از مزیت‌های ابتدائی استفاده از خدمات رپورتاژ می‌توان به افزایش ترافیک سایت و از همه مهمتر افزایش رتبه لینک‌های مختلف، بخصوص آدرس اصلی سایت اشاره کرد.

 

بیوگرافی سایت ساعت 24

اگر در فضای مجازی و مرورگرهای جستجو به دنبال اخبار مهم ایران و جهان باشید، حتماً تا به الان با سایت خبری ساعت 24 مواجه شده‌اید. این سایت خبری تحلیلی از جمله سایت‌هایی محسوب می‌شود که در بین دیگر سایت‌های خبری از رتبه‌ی بالایی برخوردار است. هدف از راه‌اندازی این سایت نیز ارائه و انتشار هر گونه اخبار در حیطه‌های مختلف مانند سیاسی، هنری، اقتصادی، سلامت، جهان، ورزشی و یا حتی گردشگری به عموم مردم بوده است که در این راه شعار صیانت از تمامی خبرها در اولویت کار قرار داده شده است. سایت ساعت 24 سابقه‌ای چندین ساله در خصوص انتشار کلیه‌ی اخبار دارد و می‌توان گفت که از جمله سایت‌هایی محسوب می‌شود که در این خصوص پیشینه‌ای قابل قبول دارد.

 

 

ویژگی های تبلیغات رپورتاژ در سایت ساعت 24

اولین موضوعی که برای انتخاب یک سایت خبری تحلیلی به جهت ثبت رپورتاژ آگهی باید مورد بررسی قرار بگیرد، مربوط به رتبه‌بندی سایت می‌شود. در این خصوص شرایط سایت ساعت 24 بسیار مناسب است چرا که در سایت الکسا رتبه سایت خبری ساعت 24 در بین سایت‌های ایرانی در حدود 470 در نظر گرفته شده است که این موضوع نشان می‌دهد که علاقمندان زیادی به صورت روزانه مطالب و خبرهای این سایت خبری تحلیلی را دنبال می‌کنند. از طرف دیگر در رتبه‌بندی جهانی نیز رتبه سایت ساعت 24 در حدود چهار هزار پانصد است که برای ثبت رپورتاژ قابل قبول خواهد بود.

 

 

مراحل خرید رپورتاژ آگهی در ساعت 24 به چه صورت انجام می شود؟

دو روش برای خرید رپورتاژ آگهی در سایت ساعت 24 وجود دارد که برای اینکه مدیران سایت‌ها برای استفاده از آن دچار سردرگمی نشوند با جزئیات مناسب آنها را بیان می‌کنیم و در انتها نیز روش خرید موثر را خواهیم گفت. اولین روش که متداول‌ترین آن نیز هست استفاده مستقیم از سایت ساعت 24 است که برای این منظور باید به آدرس این سایت مراجعه کنید و با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت با مدیران این سایت جهت درخواست ثبت رپورتاژ تماس بگیرید. این روش دردسرهای خاص خودش را دارد که از جمله می‌توان به تأخیر در ارتباط با مدیران سایت ساعت 24 اشاره کرد. از طرف دیگر استفاده از سایت‌های واسط‌گر وجود دارد که البته باید دقت کنید که با هر سایتی همکاری نکنید. به طور کلی بکارگیری از سایت‌های واسط علاوه بر اینکه می‌تواند درج رپورتاژ آگهی را برای شما تسریع ببخشد، هزینه‌های درج رپورتاژ را نیز کاهش خواهد داد.

حال اگر نمی‌دانید که چگونه به مدیران سایت ساعت 24 دسترسی داشته باشید تا بک لینک دائمی یـا رپورتاژتان با سرعت بیشتری در سایت خبری تحلیلی 24 به ثبت برسد، به پیشنهادی که در ادامه به شما مدیران عزیز می‌دهیم، توجه کنید.

 

 

ثبت رپورتاژ دائمی ساعت 24 از وب سایت بک لینکا

از جمله وب‌سایت‌هایی که برای انجام ثبت رپورتاژ می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید، وب سایت بک لینکا است. این سایت یک پل ارتباطی بسیار معتبر میان مشتریان و صاحبان سایت است که خرید هر گونه رپورتاژ را برای خریدار و فروشنده راحت کرده است. چنانچه شما هم قصد استفاده از خدمات درج رپورتاژ سایت ساعت 24 را دارید توصیه می‌کنیم با استفاده از راه‌های ارتباطی که در ادامه قرار می‌دهیم با همکاران ما در سایت بک لینکا تماس گرفته تا شما را در خصوص چگونگی درج رپورتاژ دائمی در سایت ساعت 24 راهنمایی کنند. ناگفته نماند که استفاده از وب سایت بک لینکا هزینه‌های درج رپورتاژ را به شکل چشم‌گیری برای وبمسترها کاهش داده است.

 

 

سئو سایت ساعت 24 saat24.news
 

www.saat24.news  
پیج اتوریتی 45
دامین اتوریتی 66
عمر دامنه 5
ضریب اعتماد 6/33
بکلینک الکسا 650
رتبه الکسا  زیر 600 ایران
ایندکس گوگل  693,000
اسپم اسکور  6%

 

 

ارتباط جهت سفارش آگهی رپورتاژ

https://rozup.ir/view/3188314/whatsapp_100X100.pnghttps://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  منبع مقاله: فروش ریپورتاژ سایت ساعت24