فروش رپورتاژ دائمی سایت دانا dana.ir

http://rozup.ir/view/3335114/Dana-IR%20--%20Backlinka-Ir%20(2).jpg

 

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت دانا

هدف تمامی وبمستران از راه‌اندازی سایت، کسب درآمد است که برای این منظور باید سایت‌شان را به یک جایگاه معقول برسانند. در گذشته روش‌های اصولی کمتری برای کمک به سایت‌ها جهت ارتقا رتبه وجود دارد و برای حصول نتیجه‌ی اندک مواردی که باید مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز نیاز به صبر و شکیبایی زیادی بود. اما رفته رفته با به‌روزتر شدن الگوریتم‌های گوگل و ارائه راه‌حل‌های مناسب از طرف مدیران این موتور جستجو، راه پیشرفت سایت‌ها نیز هموارتر شد. از این رو در حال حاضر از راه‌هایی مانند استفاده از درج بک لینک و یا رپورتاژ به آسانی می‌توان برای رسیدن به مراتب بالاتر استفاده کرد.

 

 

بیوگرافی و عمر سایت دانا

از ویژگی‌های این تیم خبری دارا بودن متخصصین امر در هر یک از حوزه‌های عنوان شده است تا تمامی خبرها به صورت کامل و بدون هیچ دستکاری و کم و کاستی به اطلاع عموم برسد. در نظر داشته باشید که در حال حاضر طبق نظرسنجی‌های انجام شده سایت خبری دانا از جمله سایت‌های پوشش خبری در ایران است که موفق به کسب رضایت حداکثری بازدیدکنندگان خود شده است. حال که با شمایلی از سایت دانا آشنا شده‌اید تا انتها ما را همراهی کنید تا دلایل درج انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت را نیز بررسی کنیم.

 

 

ویژگی های تبلیغات رپورتاژ در سایت دانا

برای اینکه یک سایت مانند سایت دانا را برای درج رپورتاژ انتخاب کنیم، در درجه اول باید به رتبه‌بندی آن توجه کرد. در واقع هر چه رتبه‌ی یک سایت از لحاظ گوگل در شرایط مطلوب‌تری باشد، انتخاب آن برای انتشار رپورتاژ منطقی‌تر خواهد بود. در حال حاضر با توجه به آمارهایی که می‌توان از سایت الکسا دریافت کرد، رتبه‌ی سایت دانا در بین سایت‌هایی ایرانی در حدود 612 است و این رتبه برای کلیه‌ی سایت‌های جهان نیز به حداکثر 20 هزار می‌رسد. این رتبه‌ها نشان می‌دهد که آی پی‌های یکتای روزانه وارد شده به سایت دانا بسیار زیاد است و با توجه به اینکه یکی از ملاک‌های ثبت رپورتاژ در سایت‌ها تعداد کاربران فعال آن است، می‌توان گفت که سایت خبری دانا از این لحاظ نمره قبولی گرفته است.

 

 

خرید رپورتاژ دائمی دانا از آژانس تبلیغاتی بک لینکا

حال که با شرایط سایت‌ خبری دانا آشنا شده‌اید شاید تصیم گرفته‌ باشید که از خدمات رپورتاژ این سایت استفاده کنید. البته کار درست آن است که یک بار هم که شده چنین خدماتی را دریافت کنید تا طعم مزیت‌های استفاده از آن را چشیده باشید. در هر حال برای آنکه بتوانید از این مجموعه خرید کنید، توصیه می‌کنیم به آژانس تبلیغاتی بک لینکا مراجعه کنید. گفتنی است که بک لینکا بعنوان واسط مدیران سایت با مجموعه سایت دانا فعالیت می‌کند که اگر از این طریق اقدام به خرید رپورتاژ کنید از مزیت‌های زیر برخوردار خواهید شد:

  • قیمت ارزان‌تر نسبت انتشار رپورتاژ آگهی در سایت دانا نسبت به اقدام مستقیم.
  • ثبت رپورتاژ در بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه.

 

آنالیز سئو سایت دانا www.dana.ir
 

www.dana.ir  
پیج اتوریتی 56
دامین اتوریتی 39
عمر دامنه 5
ضریب اعتماد 7/35
بکلینک الکسا  2800
رتبه الکسا  زیر 650 ایران
ایندکس گوگل   1,690,000
اسپم اسکور  20%

 

ارتباط جهت سفارش آگهی رپورتاژ

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

منبع مقاله: فروش رپورتاژ دائمی سایت دانا