فروش رپورتاژ آگهی فتوکده photokade.com

http://rozup.ir/view/3315377/photokade%20-%20Backlinka%20(2).jpg

رپورتاژ آگهی در سایت فتوکده

استفاده از رپورتاژ برای پیشرفت هر سایتی الزامی به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه رقابت در سطح اینترنت بسیار تنگاتنگ شده است، مدیران انواع وب‌سایت‌ها و حتی کسب و کارها تلاش می‌کنند تا در بین سایت‌های رقیب یک سر و گردن بالاتر باشند. همانطور که می‌دانید روش‌های موثر زیادی برای افزایش بازدید و یا رتبه یک سایت وجود دارد که بر اساس تجربه می‌توان گفت که استفاده از رپورتاژهای مناسب تأثیرگذاری بیشتری دارند.

 

بیوگرافی و عمر سایت مجله اینترنتی فتوکده

سایت فتوکده یکی از سایت‌های مجله‌ا‌ی موجود در فضای اینترنت است که در بخش‌های مختلف و البته محبوبی فعالیت می‌کند. گفتنی است که امروزه از جمله موضوعاتی که دارای اهمیت فراوانی برای کاربران است، شناخت افراد محبوب جامعه است که در قالب بیوگرافی در بیشتر سایت‌ها قرار گرفته است. سایت فتوکده نیز در این حوزه اطلاعات جامعی را برای کاربران در نظر گرفته است و می‌توان گفت که یکی از سایت‌های کامل در این خصوص است. اگر سری به این سایت بزنید، می‌توانید با بیوگرافیی انواع بازیگران، خوانندگان و حتی ورزشکاران ایران و جهان آشنا شوید. در مقابل اطلاعات پزشکی مناسبی نیز در این وب‌سایت درج می‌شود که طرفداران خاص خودش را دارد.

 

ویژگی های سفارش رپورتاژ درسایت فتوکده

به طور کلی هدف از درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های پربازدیدی مانند فتوکده این است که افزایش رتبه مناسبی را بدست آورند. شاید اولین ویژگی که سایت فتوکده برای درج رپورتاژ دارد رتبه‌های فوق العاده خوبی است که از طرف گوگل و الکسا برای آن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنیم، وب‌سایت فتوکده در بین سایت‌های ایرانی رتبه 179 را به خود اختصاص داده است و این یعنی تعداد آی پی‌های روزانه وارد شده به این سایت غیر قابل تصور است. همچنین رتبه جهانی سایت فتوکده نیز در حدود 4200 است که مطلوب به نظر می‌رسد. پس با درج رپوتاژ آگهی در سایت فتوکده می‌توان به افزایش رتبه سایت نیز امیدوار بود.


 

خرید رپورتاژ دائمی فتوکده از بک لینکا

مقاله‌ی امروز ما در جهت معرفی سایت فتوکده بوده است که استفاده از رپورتاژ در آن به خوبی می‌تواند سایت‌های مختلف را با افزایش رتبه همراه کند. حال اگر در حال حاضر تصمیم گرفته‌اید که از خدمات این سایت استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که از طریق سایت بک لینکا اقدام به خرید رپورتاژ نمایید. گفتنی است که قیمت‌های درج رپورتاژ، آن هم در سایت‌هایی که از رتبه‌های مناسبی برخوردار هستند کمی بالا خواهد بود، اما نگران نباشید چرا که سایت بک لینکا در این‌گونه مواقع می‌تواند به دلیل واسطه بودن، افت قیمتی مناسبی را برای مشتریان در نظر بگیرد. بنابراین اگر از طریق این سایت اقدام به انتشار رپورتاژ در سایت فتوکده کنید، تخفیف مناسبی خواهید گرفت.
 

آنالیز سئو سایت فتوکده photokade.com
 

www.photokade.com  
پیج اتوریتی 48
دامین اتوریتی 19
عمر دامنه 8
ضریب اعتماد 6/54
بکلینک الکسا  880
رتبه الکسا  زیر 200 ایران
ایندکس گوگل  16,800
اسپم اسکور  6%

 

جهت سفارش رپورتاژ در فتوکده از آیدی تلگرام زیر در ارتباط باشید

http://rozup.ir/view/3188313/telegram_100X100.png

  تهیه شده تومنبع مقاله توسط: انتشار رپورتاژ در سایت فتوکده