آموزش سئو سایت نوپا

 

http://rozup.ir/view/2957952/Seo%20Nopa-%20Backlinka-IR%20%281%29.jpg

 

 7 نکته که سئوکاران دوست ندارند شما بدانید:

  • فهرست طولانی یا Excessive Listing:

هم اکنون امکان دارد شما در حال مطالعه مطلبی طولانی در یکی از مقالات خودتان باشید و یا اینکه تعداد بسیاری پست برای یک مقاله ایجاد کرده باشید . بر پایه تحقیقات ، بیش از نیمی از وب سایت های معتبر و نظرسنجی های انجام شده از افراد ، عنوان های متن ها بالاترین توجه بازدیدکنندگان سایت را در بر میگرند. به بیانی دیگر مرکز توجه کاربران سایت ، سر تیتر ها می باشند.

درپایین ترین بخش ایجاد محتوا که مقاله است ، دیدگاه ها و نظراتی است که کاربران سایت قرار میدهند ، بنابراین آپدیت این دیدگاه ها با هدف تولید و بالا بردن ترافیک سایت ، فعالیتی مهم حساب مشود.

 

- کلاک های اتفاقی یا Accidental Cloaking:

فعالیت کلاکینگ برای وب سایت به شدت زیان آور است . همه سایت ها این فعالیت را به شدت ممنوع میدانند . علت آن کاملا روشن است چرا ؟

چون اگر مشاهده میکنید موتور های جستجو پیشنهاد مطلبی که کاربران قادر به دیدنش نیستند را میدهند ، فقط به دلیل عدم بهره گیری از کلاکینگ است. کلاکینگ به شکل تصادفی دردسری برای سئوی سایت ندارد .

 

  • به کاربردن لینک ها بدون Anchor:

نوعی دیگر از شیوه های اتفاقی و تصادفی در فعالیت کلاکینگ به کاربردن لینک بدون Amchor است.

 

این موضوع یکی از خطاهای معمول در اکثر وب سایت ها می باشد و همیشه دیده میشود . بعضی وقت ها شما آن را از یاد میبرید . بعضی وقت ها شما لینک Hrefرا تایپ میکنیدولیAnchor Textآن را زیاد میبرید. حتی امکا ندارد برای بروزرسانی مقاله اییAnchor Textآن راحذف و ازبه خاطر نداشته باشید که مجدد باید آنرااضافه کنید. اینگونه خطاها شاید از دید کاربرانسایت شما پنهان باشد ولی از دید موتورها ی جستجوگر وب به هیچ وجه واین به این معنی است که شما حتما تنبیه میشوید پس احتیاط کنید.

 

- بزرگ نمایی بیش از اندازه و استفاده ازسایر فرمت ها:

کلمه های کلیدی را با تگ هایی مانند Bold و Strongبه شکل اتفاقی تک نکنید. بیشترطراحان فکر میکنند که بزرگ کردن بیش از اندازه خوبه کاربرد سایر شکل های که درطراحی سایت بکار میرود بهینه سازی سایت شما کمک میکند.

بزرگنمایی (Bolding) اغلب  به عنوان یک خصوصیت در شکل های  محتوایی استفاده میشود.

 

برای خواندن ادامه بحث به لینک بروید: سئو سایت نوپا