رپورتاژ آگهی سایت فرارو fararu.com

http://rozup.ir/view/3249974/Fararu%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

رپورتـاژ آگهی در سایت فرارو

روش‌های مختلفی برای جذب مخاطب وجود دارد که یکی از بهترین آنها رپورتاژ آگهی است. رپورتاژها اگر به شکل درست استفاده شوند، می‌توانند تأثیرات شگرفی در پیشرفت یک سایت یا حتی افزایش فروش یک محصول داشته باشند. نحوه نوشتن یک رپورتاژ در درجه اول از اهمیت بسزایی برخوردار است و در وهله‌ی بعدی سایت‌هایی که در آن رپورتاژ به ثبت می‌رسد مورد بحث قرار می‌گیرند.

 

 

بیوگرافی و عمر سایت فرارو

فرارو یک سایت تجزیه و تحلیل است که در راستای محافظت از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران قدم در این راه نهاده است. مدیریت فرارو تنها هدف فعالیت‌های این سایت را حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده است و فرارو را متعلق به هیچ حزب و جناح خاصی نمی‌داند. همانطور که از عناوین و تیترهای این سایت مشخص است، فرارو در حوزه‌های مختلف کشور مانند سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت می‌کند و تا اینجا توانسته است از نظرات فرهیختگان زیادیاستفاده کند. از جمله اهداف وب‌سایت فرارو، صداقت و درستی در انتشار اخبار است.

 

رپورتاژ آگهی فرارو نسبت به سایت های دیگر چه برتری دارد؟

با توجه به مطالب گفته شده برای درج رپورتاژ آگهی، باید قیمت‌های درج آگهی نیز مورد بررسی قرار بگیرد. ارزشمند بودن یک رپورتاژ آگهی آن جایی مشخص می‌شود که با هزینه‌ی معقولی انجام شود. سایت فرارو از جمله سایت‌هایی است که برای خدمات درج رپورتاژ هزینه‌های بسیار مناسبی را برای مدیران دیگر وب‌سایت‌ها در نظر گرفته است و با توجه به اینکه کیفیت و بازدهی مطالب سایت بسیار بالاست، کاملاً برای درج آگهی بصرفه خواهد بود. در واقع زمانی که به درج رپورتاژ در وب‌سایت فرارو اقدام می‌کنید، می‌توانید با خیال راحت از بازدهی آن نسبت به هزینه‌ای که انجام می‌دهید مطمئن باشید.

 

آنالیز سئوی سایت فرارو www.fararu.com
 

www.fararu.com  
پیج اتوریتی 57
دامین اتوریتی 52
عمر دامنه 7
ضریب اعتماد 7/82
بکلینک الکسا  5000
رتبه الکسا  زیر 120 ایران
ایندکس گوگل  570,000
اسپم اسکور  28%

 


منبع مقاله از سفارش درج رپورتاژ در سایت فرارو.کام