رپورتاژ آگهی در سایت نمناک namnak.com

 

http://rozup.ir/view/3239681/Namnak%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

رپـورتاژ آگهی سایت نمناک

رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های بسیار موثر برای افزایش ورودی در سایت می‌باشد که همه‌ی مدیران وب‌سایت‌ها بدون استثنا در پی آن هستند. معنای رپورتاژ آگهی این است که در آن؛ در خصوص یک خبر یا یک محصول، اطلاعاتی به مشتری داده می‌شود که استفاده از چندین لینک نیز در آن متداول است. دریافت بک لینک با استفاده از رپورتاژ آگهی از جمله مواردی است که مدیران یک سایت در جهت پیشرفت سایت از آن استفاده می‌کنند. با این حال باید توجه ویژه‌ای به سایتی که از آن رپورتاژ آگهی دریافت می‌شود، کرد چرا که سایت مدنظر باید از هر لحاظ معتبر باشد.

 

 

بیوگرافی و عمرفعالیت نمناک

همانطور که حتماً اطلاع دارید، سایت نمناک در حال حاضر از جمله سایت‌های پربازدید ایران محسوب می‌شود که آغاز فعالیت آن به سال 91 باز می‌گردد. در ابتدا هدف مدیران این وب‌سایت سرگرم کردن کاربران با استفاده از مطالب جذاب بوده است از این رو مدیران آن، به جمع آوری مطالب مناسب روی آوردند که تقریباً بعد از 4 سال فعالیت مستمر، اقدام به تغییر رویه در ارائه مطالب سایت کردند که در حال حاضر سایت نمناک در حوزه‌های مختلفی مانند ورزش، سلامت، سبک زندگی، دین و مذهب، سرگرمی و غیره مشغول به فعالیت است. هر چند می‌توان هدف اصلی این سایت را به آگاه‌سازی مردم در خصوص چگونگی داشتن یک زندگی ایده آل مرتبط دانست.

 

ویژگی های انتشار رپورتاژ آگهی درسایت نمناک

قطعاً اولین موردی که باید برای درج آگهی رپورتاژ توسط مدیران یک سایت بررسی شود، تعداد ورودی‌های سایت مورد نظر است که سایت نمناک از این لحاظ شرایط بسیار خوبی دارد. در واقع هزاران ورودی یکتا در روز به سایت نمناک نشان از این دارد که مطالب این سایت کاملاً ارزنده است و می‌تواند مناسب همه‌ی افراد جامعه باشد. لذا اولین مولفه‌ برای قرار دادن آگهی رپورتاژ در سایت نمناک دیده شدن است.

موضوع بعدی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، درصد محبوبیت سایت است. در واقع هر چقدر که سایت مدنظر جهت درج رپورتاژ آگهی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، پر واضح است که بازدیدکنندگان بیشتری را نیز خواهد داشت و این یعنی، مطلب درج شده بعنوان رپورتاژ از سوی افراد بیشتری مشاهده می‌شود که این امر می‌تواند به افزایش دیده شدن کسب و کارتان ختم شود.

اهمیت یک سایت از دید گوگل و الکسا نیز یکی دیگر از مواردی است که باید در انتخاب سایت مدنظر مورد بررسی قرار گیرد. الکسا که یک سایت جهانی است سایت‌های مختلف را درجه بندی می‌کند که سایت نمناک در بین سایت‌های ایرانی رتبه شگفت انگیز 9 را به خود اختصاص داده است و این نشان‌دهنده‌ی میزان محبوبیت این سایت است.

 

آنالیز سئوی سایت نمناک www.namnak.com

www.namnak.com  
پیج اتوریتی 57
دامین اتوریتی 39
عمر دامنه 8
ضریب اعتماد 8/42
بکلینک الکسا  8800
رتبه الکسا  زیر 10 ایران
ایندکس گوگل  77,000
اسپم اسکور  23%

 

منبع مقاله از: سفارش درج رپورتاژ در سایت نمناک